joi, 20 iunie 2013

Haul: haineee si incaltaminte!

Hello girls!
Haideti sa va arat ce lucruri dragute mi-am mai cumparat in ultima vreme. Pentru ca se apropie sfarsitul anului scolar (vineri este premiera) acum vreo 2-3 saptamani mi-am cumparat o salopeta de care imi doream de foarte mult timp. M-am indragostit de ea :D :
Am gasit-o pe internet si se intelege mai bine cum arata din poza aceasta:
 
Este de la TopShop , am luat-o de la un outlet din oras, care pot spune ca este o comoara. Salopeta a costat 74 de lei, insa pretul ei este de 120$.
Are buzunare, iar spatele este putin decupat cum se vede in a doua poza. Sunt foarte incantata de ea si abia astept sa o port.
Si pentru ca salopeta arata cum arata, am considerat ca merge cel mai bine cu niste sandale cu platforma, asa ca am mers la Deichmann si mi-am luat urmatoarea pereche:
Au costat 89 lei sandalutele si pentru prima pereche de tocuri cred ca am facut o alegere "comfortabila" :D!

Iar pentru ca m-am mai plimbat prin magazin am zarit o pereche de tenesi fix numarul meu, care mai erau si la reducere 50%, asa ca pe urmatorii am dat 19 lei:
Va plac micile mele cumparaturi?
Va pup,
Andra 

3 comentarii: