marți, 23 aprilie 2013

Most-used

Hello!
Ce mai faceti? Eu sunt in pana de idei si nu prea stiu ce postari sa fac, totusi pentru astazi m-am gandit sa va arat ce produse am folosit eu cel mai des in ultimul timp.
1. Acetona Blanchette. Este eficienta, nu exfoliaza unghia si nici nu le usuca. Se gaseste la Kaufland la pretul de 5 lei.
2. Lacul de unghii Classics Glamour. Imi place, cum v-am mai spus, lacul de unghii nude si mereu sunt in cautarea unei nuante perfecte. A costat 2 lei.
3. Base&top coat de la Oriflame. De cand l-am primit cadou il folosesc de fiecare data cand imi fac manichiura... face deja parte din ritualul de ingrijire a unghiilor :D.
4. Lac de unghii Farmasi. Este o nuanta electric blue, mi-a placut foarte mult cand am cumparat-o si inca imi mai place. A costat 4 lei. O puteti vedea aici .
5. Crema hidratanta anti imperfectiuni de la Elmiplant. Cred ca aceasta este crema de fata preferata! Matifiaza, hidrateaza si lasa tenul catifelat. Nu are parabeni sau parafina si se gaseste la un pret aproximativ de 13 lei.
6. Fondul de ten Affinitone de la Maybelline. Este al doilea tub, am mai avut unul mai de mult si am luat o pauza, dar am revenit la el :d. Costa 35 de lei, dar la oferte il puteti gasi cu 24.
7. Deodorant spray Adidas fun sensation. Miroase a flori, destul de dulce totusi dar mi-a placut foarte mult cand l-am vazut la DM. A fost 12 lei la reducere.
Voi ati folosit vreunul din produsele acestea?
Andra 

6 comentarii:

  1. si eu am avut doua tuburi de affinitone :)
    dizolvant am avut de vreo 15 ori :))).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Insemna ca dizolvantul e chiar bun... totusi as vrea sa-l incerc si pe cel Ebelin.

      Ștergere
  2. Te-am nominalizat aici: http://polly-lena.blogspot.com/2013/04/super-sweet-blogging-award.html

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place mult dizolvantul de la Blanchette B :D. Ma inteleg foarte bine cu el, nici nu mai stiu la a cata sticluta sunt :)).
    Affinitone-ul l-am avut si eu, dar.. N-a fost sa fie, nu mi-a placut :(.
    Lacurile de unghii Classics Glamour imi placeau foarte mult intr-o perioada. Stiu ca aveam destul de multe, dar s-au uscat.. Aveam si o nuanta care seamana destul de mult cu a ta :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa, dizolvantul Blanchette e super, nu ataca unghia deloc asa ca am scapat de problema cu exfoliatul :D. Fata de acetonele normale e net superior. Cu affinitone ma inteleg cel mai bine, dar voi mai incerca si alte fdturi in mod sigur :)).

      Ștergere