luni, 18 februarie 2013

Mi-am propus sa...

Hello!
De mult timp imi doresc sa imi cumpar o camera foto care sa fie numai a mea. Am urmarit ofertele mereu, dar niciodata nu am gasit ceva care sa ma atraga intr-adevar, pana acum:
 
Tot pachetul din imagine este la pretul 249 lei, extrem de atractiv, mai ales ca este la reducere de la 399 lei; o gasiti la Altex.
Camera este compacta, NIKON Coolpix L26 de 16 Mp , ceea ce este super. Vechea mea camera are 6 mp deci este o imbunatatire considerabila! 
Okay, deci pentru aceasta bijuterie am decis sa nu mai cumpar cosmetice/produse pentru ingrijirea corpului timp de o luna. Sper sa ma tin de cuvant pentru ca mi-am mai propus astfel de lucruri dar nu am putut rezista reducerilor etc etc.
Voi ce spuneti? Merita?
Andra 


2 comentarii:

  1. merita , Nikon produce aparate foarte bune , si cred ca e suficient pentru folosirea lui de zi cu zi , pentru diferite fotografii pentru blog , etc

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super! Oferta aceasta a expirat, dar eu sunt in cautare de una noua :).

      Ștergere