miercuri, 9 ianuarie 2013

Ritualul meu de ingrijire a tenului

Salutare!
         La 2 zile de la deschiderea acestui blog, dupa ce am tot aranjat fundalul, scrisul etc, am hotarat ca e timpul sa incep munca propriu-zisa. Astfel, prima mea postare de beauty o reprezinta ritualul meu de ingrijire a tenului, adica ce produse folosesc, in zilele ce vin urmand sa fac fiecarui produs review.
* telefonul meu este stricat si pana il voi repara, pozele produselor le voi lua de pe internet, sorry*

         Trebuie sa mentionez: *eu am un ten mixt spre gras, ten cu imperfectiuni mai bine spus.

1. Curatarea tenului
Pentru a imi curata tenul folosesc Gelul exfoliant zilnic pentru ten cu imperfectiuni de la Elmiplant. Este cu lemongrass si are micro-particule de bambus. L-am achizitionat din DM si am dat 15 lei pe el, insa l-am vazut in diferite magazine cu preturi intre 11-14 lei.

Saptamanal folosesc Masca de fata purificatoare cu extracte de floare de lotus de la Avon. Eu am luat-o deoarece pe ambalaj scrie "deep pore cleansing" si eu am nevoie de asa ceva. Am prins niste reduceri si am luat-o la 10 lei.

Pentru o inlaturare eficienta a gelului sau a mastii, folosesc buretei de celuloza. De la DM am luat un set de 2 buretei cu 4 lei.

De asemenea, avand un ten cu imperfectiuni, folosesc Lotiunea astringenta blackhead clearing de la Clearskin Avon. Am dat parca 11 lei, nu mai stiu sigur.
2. Hidratarea tenului
Pentru hidratare folosesc fie Crema hidratanta anti-imperfectiuni de la Elmiplant, este din aceeasi gama cu Gelul exfoliant, am gasit-o in Carrefour cu 11,40 lei, fie Crema sebo specific zero defaut de la Yves Rocher; nu stiu cat costa, am primit-o. Ambele sunt cam la fel de bune, vor urma review-uri.
                   

Iar pentru zona ochilor folosesc Gelul contur ochi de la Hofigal, a costat 6 lei dintr-un plafar din oras.
Asadar acesta este ritualul meu zilnic de ingrijire a tenului, in fiecare dimineata si seara ma intalnesc cu aceste produse :D. Cum am mai spus, vor urma review-uri, dar totul incetisor... :D.
Va urez o seara placuta!
  Andra 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu