joi, 31 ianuarie 2013

Produse consumate: Ianuarie

Salut! :)
Astazi va prezint ce produse am golit in luna ianuarie! Nu sunt multe, dar nici putine :D!
1. Crema exfolianta pentru picioare de la Foot Works, Avon. Am ales varianta cu cirese, si nu regret. Miroase foarte bine, este un scrub mai mult ca masaj, fara piatra ponce nu are niciun efect. Probabil voi mai cumpara produse de la Foot Works, dar si in alte variante. Parca a costat 6-7 lei.

2. Gelul anticelulitic pentru drenaj Cellufight! de la Elmiplant . Este un gel cu un puternic efect termic, inroseste pielea si ustura foarte puternic, poate asa isi face efectul :-?. Miroase foarte bine, este cu gurana, alge marine si piper negru. Nu are parabeni. L-am luat din Carrefour la oferta cu 10 lei. Candva il voi recumpara, deocamdata folosesc gelul supliform.

3. Gelul pentru conturul ochilor de la Oriflame. Este foarte bun! Relaxeaza ochii si reduce cearcanele. Are un pret mic, 4 lei, dar are doar 15 ml. Nu il voi recumpara totusi pentru ca nu hidrateaza :(.

4. Betisoare pentru urechi de la Ebelin, DM. Le-am luat pentru suport, sunt okay. Pret pana in 3 lei.

5. Deodorant Mantovani. Am luat 2 la oferta 14 lei din DM... nu merita. Nu persista si nu are niciun efect.

6.Gelul pentru intretinere corporala Supliform de la Hofigal. L-am achizitionat dintr-un plafar la pretul de 8 lei, deoarece tot citeam review-uri pozitive. Am mai spus despre el aici . Da, il voi recumpara ! :x

7. Lotiunea astringenta blackhead clearing de la Clearskin Avon. Am dat parca 11 lei, nu mai stiu sigur. Are alcool si usuca tenul prea mult. Nu o voi recumpara deoarece are un efect prea dur .

8. Uleiul tratament pentru unghii si cuticule de la Favisan. Il gasiti la preturi variand intre 6-8 lei. Este foate bun, dar nu este necesar, se poate folosi si ulei de masline. Cred totusi ca il voi recumpara, avand un pret convenabil :)!

Asadar, acestea sunt ultimele produse consumate, m-am hotarat ca o perioada sa nu mai dau banii pe cosmetice si tratamente deoarece am destule:D. Va urez o zi frumoasa!
Andra 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu