vineri, 11 ianuarie 2013

Haul sau ce am mai cumparat

      Hello :) ! Revin cu prima mea postare de genul HAUL, prin care va arat ce mi-am cumparat ieri:


1. Set de 2 manusi de masaj de la Marionnaud.
" Cu un singur gest, aceste manusi va permit sa curatati, exfoliati si masati corpul; elimina impuritatile si celulele moarte si lasa pielea moale si proaspata."
Am mai avut manusi din acestea, dar fiind la Marionnaud, am vazut reducerile de 70% la accesorii si nu m-am putut abtine. Pretul initial era de 23 de lei, si eu am dat 6,3 lei pe ele :D. Sunt foarte bune, pana imi fac un scrub o sa le folosesc cu o crema de dus de la elmiplant, achizitionata tot ieri.

2. Masca mare racoritoare de la Marionnaud.
" Asezati masca calda sau rece pe ochi pentru a calma sinuzitele si gripa, dar si pentru a odihni ochii umflati si obositi" (este scris si modul de utilizare, dar nu cred ca are rost sa scriu, daca doriti lasati un comentariu).
Am luat-o tot din Marionnaud, de la 21 de lei eu am cumparat-o cu 6,9 lei. O voi da cadou surorii mele, am luat-o special pentru ea.

3. Set Gel de dus crema + Lapte de corp de la Elmiplant.
Gelul de dus crema este cu lamaie verde si nectar de gutuie si are un miros delicios, fresh si duce spre mar. Este de la Elmiplant, fara parabeni si coloranti, a costat 10 lei si am primit gratuit laptele de corp nutritiv-reparator cu lapte de bumbac si proteine de orez. Si acesta este fara parabeni, in mod normal costa 14 lei, dar cum am mai spus, l-am primit gratis. 
Le-am cumparat de la DM, nu stiu cat va mai tine oferta, dar mai bine nu se putea! :D

4. Mostra Crema de maini L'Occitane
Am participat la un concurs pe site-ul L'Occitane si am castigat o mostra de crema de maini. Are 10 ml si din mai multe variante eu am ales-o pe cea cu bujor, deoarece miroase a primavara si este pentru piele uscata.

5. Mostre Ange ou demon + Ange ou demon le secret de la Givenchy
Am fost cu o prietena la Sephora si pentru ca si-a cumparat niste cosmetice, a primit aceste mostre pe care mi le-a dat mie:D. Nu le-am desfacut dar sunt sigura ca miros incantator.

Acestea sunt lucrurile achizitionate cel mai recent, adica ieri. O zi frumoasa!

4 comentarii: